Sanna Öhrling

Bloggtorka och en rolig nyhet...

Publicerad 2012-04-25 21:18:26 i Allmänt,

Ojoj vilken bloggtorka jag har hamnat i. Har varken haft tid eller lust att sitta framför datorn och skriva. Jag har haft mycket för mig den senaste tiden så det har varit fullrulle till sena kvällen, känns det som iallafall. Jag har tagit bilder som är menade till bloggen men jag har inte kommit så långt som att lägga in dem på datorn, Skärpning!! Just nu är Johan borta på konferens, han är riktigt saknad här hemma. Vi har börjat funderat lite inför sommaren nu när semestrarna äntligen är klara. Ingen av oss kör någon långsemester men något ska man väl hitta på. Jag är sugen att köra några dagar i Skagen och några i Köpenhamn, Vi får se vad karl min säger. Jag hoppas någon kan hjälpa oss med Timon då, får smöra lite för syrran som ska vara ledig större del av sommaren.

I september blir jag moster Sanna, åh vad jag längtar. Det ska bli så mysigt att få ett litet syskonbarn. Ojoj snacka om att någon kommer bli bortskämd. Innan dess ska de flytta till Rönnby så det känns lite tråkigt att vi inte kommer bo "grannar" längre.



åh va jag längtar tills jag får träffa dig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Oh

Bor i Västerås med min fästman Johan, vår dotter Emilia och vår hund Timon.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela