Sanna Öhrling

Go away utväxt!!

Publicerad 2012-04-03 20:49:17 i Allmänt,

Åh va jag hatar min utväxt just nu, som tur är ska jag till min härliga frisör nästa vecka. Det behövs verkligen, trust me! Jag funderar på att färga håret lite mer mörkblont. Vad tros om det? Jag tröttnar verkligen snabbt på mina frisyrer och hårfärger. Jag känner just nu för att bara kapa håret, ha en lång page eller något. Så mycket som jag blekt håret det senaste året så får jag vara glad att jag ens har hår.










något sånt här kanske?




Kommentarer

Postat av: Jossan

Publicerad 2012-04-04 15:36:26

Åh jag sa senast igår till Patrik att jag ville bli lite ljusare till sommarn.. typ exakt sådär :) Såå snyggt!

Postat av: Sanna

Publicerad 2012-04-04 19:20:37

Åh ja du skulle vara jättefin i det :)!! <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Oh

Bor i Västerås med min fästman Johan, vår dotter Emilia och vår hund Timon.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela