Sanna Öhrling

Hejdå Påsken och min fula utväxt!!

Publicerad 2012-04-11 07:50:53 i Allmänt,

Då är påsken klar för i år. Tidigare år har jag och Johan jobbat som mest under påsken då det är även är en stor utgångshelg. Men i år har vi varit helt lediga från allt, så fruktansvärt underbart. Nu känner jag mig utvilad och fylld på energi igen. Det är mycket roligt som händer just nu så vet inte riktigt vart man ska börja. Nästa vecka ska jag göra något som jag aldrig har gjort. Det ska bli sjukt spännande och jag längtar verkligen. Vad det är får ni veta senare.

Igår var jag hos min härliga frisör, jag var ju rätt så trött på mitt blonda hår så nu är jag ljusbrun eller mörkblond, en bra blandning i håret helt enkelt. Jag älskar det, känns skönt att göra något nytt. Ska försöka få till någon bild senare.

Ikväll ska jag på middag med mina arbetskamrater. vi ska nämligen fira Marie som fyllt 50 år, stort Grattis!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Oh

Bor i Västerås med min fästman Johan, vår dotter Emilia och vår hund Timon.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela