Sanna Öhrling

Idag kommer Johan hem!!

Publicerad 2012-04-26 15:16:58 i Allmänt,

Åh va skönt att få hem min andra hälft igen. Jag ska erkänna att jag nästan bara köpt hem mat för att slippa laga mat själv, det är ju så förbannat tråkigt. Det tar minst 30 minuter att laga och sedan några snabba minuter att äta plus att maten inte smakar lika gott som när Johan är med och kryddar. Jag har fått lite kritik att jag kryddar för dåligt, ska inte nämna några namn men ni vet vilka ni är ;). Och jag kan lova att jag ska bli bättre på min kryddning. Därför vore det egentligen bra att jag passade på att laga mat när jag är själv så inte Johan behöver vara en testkanin för min kryddning jämt, stackarn. Första tiden var smaklös, sedan för starkt och nu är det bara en konstig blandning, but i´m getting there. Johan är den totala motsatsen han kryddar högt och lågt och på nått sätt får han alltid till det.




Så här ser det oftast ut om jag får bestämma, god mat från Limone, det kan aldrig bli fel. Fast såklart det är ju väldigt mysigt att laga mat tillsammans, ta ett glas vin, snacka lite skit och skratta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Oh

Bor i Västerås med min fästman Johan, vår dotter Emilia och vår hund Timon.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela