Sanna Öhrling

Påskmys med tjejerna!!

Publicerad 2012-04-05 15:32:00 i Allmänt,

Idag slutade jag tidigt så jag ska passa på att träffa mina tjejor för lite påskmys. Jag har inte träffat min gudson på länge så det ska bli riktigt kul att få klämma och känna lite. Självklart har jag och Jossan fixat ett påskägg till sötnosen<3.



Han har blivit så stor, tiden bara flyger förbi! (bild tagen från Larsas blogg)


Resten av påsken är uppbokad av Påskluncher. Helt underbart att få bli bjuden på mat. Imorgon ska vi till min mormor och morfar och på lördag ska vi till Johans föräldrar. Sen ska självklart jag och Johan ha egen myspåsk middag någon kväll. Vi har tänkt att åka och storhandla säkert i en veckas tid nu men ingen av oss har orkat. Så det är helt perfekt att bli bjuden på mat just nu. Jag tror vi får åka tidigt någon morgon, nata

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Oh

Bor i Västerås med min fästman Johan, vår dotter Emilia och vår hund Timon.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela