Sanna Öhrling

Vår nya bil!!

Publicerad 2012-04-04 08:06:00 i Allmänt,

Äntligen har vi fått hem vår nya bil, som vi har väntat.




Jag känner mig rätt liten när jag kör, jag nästan försvinner bakom ratten. Så håll utkik efter en vilsen tjej i en vit stor bil. Den har galet många finesser som jag säkert aldrig kommer lära mig. Allt från backkamera, röststyrd klimatanläggning, GPS, Bluetooth, telefon, personlig nyckel som gör att stolen ställs in automatiskt när man öppnar bilen så den blir anpassad efter mig och säkert 100 andra finesser. Det är lite skillad från min första bil, en gammal mazda från 88 (bra årgång btw). Jag kunde endast använda passagerar dörren, tanka 11 liter åt gången (annars rann det ut), hål i avgasröret, gick i baklås var och varannan dag och vissa dagar startade den inte ens. Lite skillnad nu måste jag säga...

 

Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2012-04-04 10:41:41

Haha hade nästan glömt/förträngt gamla mazdan. Du glömde dock vindrutetorkarna som stod rätt över hela rutan och röken ur ratten :)

Postat av: Sanna

Publicerad 2012-04-04 19:16:08

Haha ja just ja! Det var verkligen en pärla :)

Postat av: Jossan

Publicerad 2012-04-05 07:41:50

Fin!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Oh

Bor i Västerås med min fästman Johan, vår dotter Emilia och vår hund Timon.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela