Sanna Öhrling

Dagens inköp

Publicerad 2012-08-06 17:41:32 i Allmänt,

Idag var det dags att återvända till jobbet efter tre sköna semester veckor. Igår hade jag riktig ångest men det var faktiskt inte så farligt när jag väl kom till jobbet. Jag har ju turen att ha fantastiska kollegor<3. Efter jobbet vart det en sväng på stan för att uträtta lite ärenden. Jag har varit utan shampoo och balsam i säkert en vecka nu. Jag har letat i hela lägenheten efter små slattar och små prover som man fått med när man handlat. När de har tagit slut så har jag hällt i vatten för att få det absolut sista. Torr shampoo har oxå gått varmt. Varför allt detta nu då? Jo jag har velat väntat tills jag ska till frissan men dit ska jag inte förrän på onsdag och nu fanns det verkligen nada kvar. Så svängde förbi min frisörs nya fina salong Made by. Det ska bli så roligt att göra sig lite fin på hennes nya ställe. Hennes kompanjon gör naglar, ansiktsbehandlingar, vaxning, frans- och ögonbrynsfärgning, make up m.m. Så ska nog se till att boka in mig på något roligt. Det lutar åt bryn- och fransfärgning. Sen köpte jag Maroccanoil som tydligen ska göra underverk för håret. Det ska bli lent, glansigt och ge en fin lyster och det kan jag inte tacka nej till. Jag har hört mycket gott om den och säljs hos vissa frisörer vad jag vet, har inte hittat den på så många ställen. Till sist köpte jag en liten fin blombukett till min älskling eftersom vi firar två år som förlovade idag, kan inte vara lyckligare<3.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Oh

Bor i Västerås med min fästman Johan, vår dotter Emilia och vår hund Timon.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela