Sanna Öhrling

Höst, vinter och vår

Publicerad 2012-08-12 16:49:50 i Allmänt,

Nu är vi hemma från vår PW och vi ligger nog lite mer minus nu. Vi gick först till Rocklundaspåret, gick femman och gick tillbaka. Nu kan vi ta och njuta av resten av söndagen i lugn och ro. Imorgon börjar arbetsvecka nr 2 efter semestern. Känns som att hösten är här och det känns tråkigt att sommaren blev så dålig och kort. Men kommande höst, vinter och vår bjuder på många roliga saker. I september blir jag moster, i oktober ska våra härliga vänner Budda (notera att jag skrev utan H nu) och Sandra få barn, i december flyttar vi till radhuset, sen har vi såklart jul och nyår, i februari är det en till underbar vän som ska få barn, i mars fyller vi år 25 & 30, i början av maj hoppas jag på New York. Så nu känns det okej om hösten börjar.

Tog en bild under vår PW under en micropause.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Oh

Bor i Västerås med min fästman Johan, vår dotter Emilia och vår hund Timon.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela