Sanna Öhrling

Kom och köp!

Publicerad 2012-08-29 10:27:56 i Allmänt,

Jag har länge dragit mig för att rensa garderoben. Den påminner mig ständigt att jag verkligen behöver se över mina kläder. Jag hittar ALDRIG kläder som jag vill ha på mig. I måndags skulle jag träna och behövde ha mina träningsbyxor. Jag leta, leta och leta, de fanns ingenstans. När jag drar ut ena lådan i min garderob så åkte de andra två med, så fullt är det. Jag vart så frustrerad att jag drog igen lådan i en jävla fart, PANG!! Glömde bara ta bort mitt finger... Nu räcker det, jag var svettig, arg, frustrerad, stressad och ont i fingret. Stackars Timon som trodde jag var arg på honom och sprang och gömde sig. Jag satt igång direkt efter jobbet igår och vart överväldigad över hur mycket kläder jag har. Det värsta är att jag bara rensade min garderob, jag har fortfarande en byrå och säkert 6-7 kartonger i källaren med kläder som jag använder men inte hunnit packat upp än..Som tur är har Sanna Larsson den briljanta idéen att sälja saker på loppis, helt perfekt! Så en söndag i september kommer det vara fritt fram att köpa kläder, skor, böcker, smycken och allt möjligt. KOM OCH KÖP! När var och hur? Lugn jag kommer påminna er och ger er mer specifik information..



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Oh

Bor i Västerås med min fästman Johan, vår dotter Emilia och vår hund Timon.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela