Sanna Öhrling

Levis mys

Publicerad 2012-08-03 18:50:02 i Allmänt,

Idag har jag myst hemma hos Sanna och Levis. Tiden går så fruktansvärt fort när jag är där, fem timmar bara sprang iväg. Hon och jag pratade nonstop om allt och ingenting, helt plötsligt mitt i en mening så stannar vi upp och skrattar åt Levis och busar, i andra andetaget fortsätter vi med konversationen som ingenting, Underbart! Medan jag och Sanna babblade på så fick Levis tag i min mobil och tog säkert 100 kort på sig själv och taket, fina souvenirer från dagen. Ikväll ska jag och Johan ha snickeboa här hemma. Den senaste tiden har jag lagt många timmar på att göra om möbler här hemma. Jag älskar att skapa och göra om, speciellt när det blir bra. Ikväll ska vi göra klart två vinställ. När allt är klart kommer jag såklart lägga ut bilder. Bilder by Levis;

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Oh

Bor i Västerås med min fästman Johan, vår dotter Emilia och vår hund Timon.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela