Sanna Öhrling

Sanna- och Levisgos på Åsby

Publicerad 2012-08-28 12:01:57 i Allmänt,

Igår passade jag på att mysa med Sanna och Levis eftersom jag var ledig. Vi åkte en tur till Åsby trädgård och ingen var gladare än Levis. Många fina saker högt och lågt som man gärna vill pilla lite på. Han sprang runt på egen upptäcktsfärd och kunde inte bry sig mindre om vart vi befann oss. Vi gick mest och skratta åt hans tokigheter. Han var på riktigt pusshumör så utdelningen var generös, han var dock snål mot mig men allt annat fick sig en puss. Allt från gosedjur, växter och statyer...men inte gudmor inte. Fick lite gos så vart inte helt utan. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Oh

Bor i Västerås med min fästman Johan, vår dotter Emilia och vår hund Timon.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela