Sanna Öhrling

Söndagar

Publicerad 2012-08-12 09:20:19 i Allmänt,

Jag älskar vår nya söndagsrutin, frukost på sängen. Det är det absolut skönaste sättet att starta dagen på. Nu på morgonen har Timon lekt med en ny kompis i parken så han ligger helt slut i sängen medan vi mumsar på frukost. Denna helgen har varit riktigt skön, vi har bara tagit det lugnt. Igår var jag ut en kortis till mormor och morfars stuga och gick med Timon. Sen åkte jag hem och käkade lunch med Johan innan vi åkte och handla och kika utomhusmöbler till radhuset. På eftermiddagen vart det lite True Blood och slapp i soffan innan det vart middag och film. Idag ska jag möta upp syrran för en promenad och sen får vi se vart dagen tar oss men starten kan inte bli bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Oh

Bor i Västerås med min fästman Johan, vår dotter Emilia och vår hund Timon.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela