Sanna Öhrling

Det värsta med att flytta!

Publicerad 2012-02-11 10:21:35 i Allmänt,

Vi har hunnit med några flyttar de senaste åren och tyvärr så lyckas vi alltid tappa bort något för varje flytt. Hur lyckas man? Jag tycker att man är så noggrann att markera alla kartonger och kolla vad som kastas och inte. Man kollar ju även att allt är tomt när man lämnar lägenheten men ändå lyckas saker försvinna. Jag saknar kläder, smycken och två presentkort, ett på 400kr och ett på 1000kr (I know it's terrible). Så idag ska jag nog ta tag i det sen blir det nog en tur på stan och förhoppningsvis lite träning.



så här ser det ut när vi flyttar, tror du att det är lätt att hitta grejer?


(bild från googlebilder)

 

Kommentarer

Postat av: Sabina

Publicerad 2012-02-11 16:28:01

HAHAHAHA SANNA!! Alltså din humor är fantastisk hahhaha:) saknar!!! Kommer vara hemma hela sommaren så då får vi hänga i solen tycker jag :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Oh

Bor i Västerås med min fästman Johan, vår dotter Emilia och vår hund Timon.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela