Sanna Öhrling

Fyndat på la stada!

Publicerad 2012-02-11 14:52:41 i Allmänt,

Jag har hämtat ut nya trisslotter nu och förbereder mig inför vår stora vinst. Jag har lämnat in Gröna Violinisten på Gallerix, nu ska den bli inramad och fin. På vägen hem råkade jag titta in i en och annan butik. Några påsar följde visst med hem också, det blev riktiga fynd. Jag köpte en tränings-BH, två lite finare BH:ar och en topp som kostade 99kr. När jag kom fram till kassan berättade hon att jag fick ta en till topp, det var nämligen två för 99kr. När jag skulle betala bjöd de också på ett varlfritt nagellack, inte dåligt. Sen trillade jag in på Kicks för att köpa en sminkborste till min nya foundation, skrubbhandskar och en ny parfym. Jag har länge velat köpa Clean- Shower fresh och nu är den min. När jag kom fram till kassan var det tydligen 20% rabatt på just den parfymen och jag hade även ett presentkort på 400kr. Jag fick alltihop för 100kr plus att jag fick 50kr rabatt till nästa gång jag handlar.

Frågan är nu om jag har slut på tur eller om jag har mer att hämta? Nu jäklar ska det skrapas!!









Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Oh

Bor i Västerås med min fästman Johan, vår dotter Emilia och vår hund Timon.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela