Sanna Öhrling

Nitlotter, middag, bowling och babysim

Publicerad 2012-02-12 10:28:58 i Allmänt,

Ingen av våra 8 lotter gav någon vinst, jäkla skit. Jag som var förberedd på storvinst, bättre lycka nästa gång. Igår vart det födelsedagskalas hemma hos svärföräldrarna med hela släkten, lika roligt som alltid. Efter det vart det bowling på strike med några vänner. jag har inte bowlat på jag vet inte hur länge? det är iaf minst 6-7 år sedan. Jag var bättre än vad jag trodde eller var det också bara ren tur? andra serien gick inte lika bra fast det var ju mest för att jag ville låta Johan vinna. Efter andra serien gick vi upp på skyen för en drink och sen vart det hemgång, tack för en trevlig kväll!

Idag blir det babysim med bästa Sanna och Levis. Det ska bli så mysigt och roligt att få följa med. Vi kommer som vanligt ha mycket att prata om och Levis kommer charma oss som alltid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Oh

Bor i Västerås med min fästman Johan, vår dotter Emilia och vår hund Timon.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela