Sanna Öhrling

LEDIG!!

Publicerad 2012-02-17 09:13:55 i Allmänt,

Åh va underbart, jag är både ledig från jobbet och hunden. Det är faktiskt väldigt tomt utan Timon, man är så van vid att alltid gå på morgonpromenad, mysa framför TV:n och skratta åt hans knäppa beteende. Trodde aldrig att man skulle bli så van vid att ha hund men han har det bra hemma hos mamma och pappa. 
 


Idag ska jag som sagt träna, ta en sväng på stan och till Tullhuset. Det är det enda jag har planerat för dagen och det räcker när man är ledig. Jag jobbar imorgon istället men det gör inget för imorgon kväll ska jag på middag med min underbara fästman.

Just nu njuter jag av en god frukost som Johan förberett för mig innan han åkte till jobbet, framför Vakna med the voice, underbara lediga fredag!



Nu när jag ser den här bilden så inser jag att vi måste göra något åt alla jäkla sladdar, kanske blir ett bonus uppdrag idag.



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Oh

Bor i Västerås med min fästman Johan, vår dotter Emilia och vår hund Timon.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela