Sanna Öhrling

Lördagsmys!

Publicerad 2012-02-18 17:53:17 i Allmänt,

Idag har jag som sagt jobbat och det finns inget bättre än att komma hem och ta på sig sina mjukisbyxor för att ta lördag. Ikväll ska jag och Johan käka middag på restaurang, ska bli riktigt mysigt. Den här veckan har jag verkligen blivit bortskämd. Johan har gått ut med hunden varje morgon för att jag ska kunna sova extra länge, han har fixat frukost åt mig, gett mig blommor eftersom det var alla hjärtansdag tidigare i veckan och nu ska han bjuda mig på middag. Gud va bra jag har det!

Jag har fixat en ny header för att bloggen ska bli lite mer personlig, tidigare var det en bild på löv?! Nu ska jag ta en alvedon då mina visdomständer har spökat för mig de senaste dagarna, det värker så frukansvärt, sen ska jag göra mig lite snygg så jag är redo för min dejt. 



Ha en trevlig lördag!


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Oh

Bor i Västerås med min fästman Johan, vår dotter Emilia och vår hund Timon.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela