Sanna Öhrling

Melodifestivalen och nya inköp

Publicerad 2012-02-05 10:04:03 i Allmänt,

Igår var det en riktigt skön lördag. Vi åkte till Erikslund och snurra runt sen åkte vi hem och käkade lunch. Vi tog en promenad med sir-craps-alot som inte är riktigt nöjd med rysskylan. Efter mycket velande tog jag mig upp till gymmet, det tog ett tag innan jag fick motivationen att ta mig dit, körde förbränning i 50 minuter. Handla på vägen hem och sen började vi dona i köket. Efter en god middag vart det mys framför Melodifestivalen. Man är ju nästa tvungen att titta när Sean Banan är först ut, han gick ju till och med vidare till andra chansen(!). Våra favoriter vart helt klart Loreen och Dead by april (är inte så förtjust i allt skrikande men allt annat var bra).

Det började eka tomt i min sminkväska så det var dags att inhandla lite nytt. Jag använder mest ID´s och Make up store´s produkter men nu har det trillat in lite från Face Stockholm också. Med smink är det så lätt att man vänjer sig vid samma produkter. Man måste testa lite nytt ibland så man inte går miste om fantastiska produkter. Min härliga kollega säljer produkter från Oriflame så jag ska nog ta och beställa lite därifrån. Jag är på jakt efter ett nytt läppstift och har inte riktigt hittat någon favorit än. Jag har länge haft "Trip" som en favorit från Make up store men jag känner att det är dags för en ny.





Från Make up store köpte jag två concealers, Cover all - Blue och Easy cover - Red. Två stora favoriter.

Från Face Stockholm blev det en foundation som jag aldrig provat tidigare men hittills är jag supernöjd. Jag använder inte foundation till vardags men till fest eller andra trevliga tillställningar är det perfekt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Oh

Bor i Västerås med min fästman Johan, vår dotter Emilia och vår hund Timon.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela