Sanna Öhrling

Min motivation har rymt!

Publicerad 2012-02-02 21:07:42 i Allmänt,

Denna vecka har det varit segt som sjutton att komma iväg till gymmet. Vet inte vart motivationen har tagit vägen? Det bästa är kanske att vila några dagar och hoppas på att motivationen ploppar upp som gubben i lådan. Jag satsar på helgen helt enkelt. 

Till något helt annat...

Jag såg Top model Sverige i tisdags, denna gång kändes det mer seriöst och påkostat än vad det har varit tidigare. Isabella och Jonas är en klockren duo men vad är det för tjejer som är med?! Den ena kaxigare än den andra, en tjej var ju redo för fight, why? Jag tror absolut att man måste ha skinn på näsan i den branchen men den egenskapen behöver man väl inte alltid visa. Naturligtvis är det en tävling och de vill kanske även ha tjejer med som gör bra TV. Det har väl helt enkelt lyckats eftersom jag och säkert många andra retat sig på det och ändå vill fortsätta titta nästa gång för att låta sig retas lite till. Kommer Sanna titta på nästa avsnitt på tisdag? Troligen..



(Bild från Aftonbladet)

Kommentarer

Postat av: Marie

Publicerad 2012-02-02 21:37:55

Jodå jag tyckte precis som du,,,och kommer jag att titta igen...japp:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Oh

Bor i Västerås med min fästman Johan, vår dotter Emilia och vår hund Timon.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela