Sanna Öhrling

Min söndag!

Publicerad 2012-02-20 17:40:03 i Allmänt,

Jisses va helgen for förbi snabbt, är det verkligen redan måndag? Det läskiga är att veckorna går minst lika snabbt så snart är det väl fredag igen. Igår vart det inte många knop, jag for iväg och simma medan Johan körde lite thaiboxning. Man blir mer trött av simmning än vad man kan tro, jag var helt slut i kroppen efteråt. Jag är van vid att det alltid finns en display som visar hur länge, hur lång och hur många kalorier man bränner när man tränar. Nu måste man ha koll själv och allt ser ju likadant ut så efter ett tag är det ju omöjligt att ha hålla räkningen. Men jag skulle uppskatta att det iallafall vart 30 längder, alltså 1,5km (pinsamt om jag räknar fel nu). Det är precis lagom för en tjej som inte har simmat sedan första året på gymnasiet. Jag har fått med mig min vän Jossan som ska göra mig sällskap nästa gång. Jag kan tänka mig att det blir flamsigt men då är det tur att vi har varandra så ingen gör Lotten sällskap på botten.  

Jag såg inte Big Brother igår, jag hade totalt missat att det ens skulle starta nu!? Men jag läste att många reagerat och skrivit kommentarer på Facebook. Det verkar som att det är en speciell säsong, en gravid kvinna i vecka 36, hörde jag rätt? Ska hon föda och tillbringa sin första tid som mamma i TV? Det här måste jag titta närmare på. 

Vi tittade istället på en film "crazy stupid love" och Äkta människor, thats was my sunday!




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Oh

Bor i Västerås med min fästman Johan, vår dotter Emilia och vår hund Timon.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela