Sanna Öhrling

Min testmodell!

Publicerad 2012-02-07 15:14:28 i Allmänt,

Jag har fått lånat pappas systemkamera som jag har lekt lite med här hemma. Jag har länge velat köpt en men har verkligen noll koll på vad som är bra och vad man ska titta efter. Nu har jag spanat in en Nikon som jag är intresserad av och det visade sig att pappa hade exakt en sådan. Perfekt att få testa den hemma innan man tar ett beslut, tack snälla! Det kommer alltså, förhoppningsvis snart, bli bättre kvalitet på bilderna här på bloggen än vad det har varit tidigare, har hittills bara använt min mobilkamera. Nu när jag har testat kameran så vart det såklart på en utvald modell, han var lite motvillig och han hade svårt att sitta still men tillslut fastna han på bild. 

Låt mig presentera min fabulous modell, Sir-craps-alot!







Sista bilden är lite rolig, han ser tandlös ut men han har faktiskt tänder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Oh

Bor i Västerås med min fästman Johan, vår dotter Emilia och vår hund Timon.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela