Sanna Öhrling

Vart ska jag börja..

Publicerad 2012-02-10 15:58:28 i Allmänt,

Jag har hamnat i en liten period där jag får så många ideér hela tiden. Inspiraitonen bara strömmar in och jag vet inte vad jag ska göra av allt. Listan blir bara längre och längre, vissa saker kan göras nu och andra saker är något som kräver lite mer planering, tid och pengar. Tänk om man kunde vinna pengar så man kunde ta ledig ett eller två år för att bara göra saker som faller en in. Resa, skriva en bok, måla, inreda och bara uppfylla vardagen med precis vad man känner för. Man kan ju fortfarande göra många saker utan att vinna pengar, det får ta sin tid helt enkelt. Jag tror att det kommer hända mycket roliga saker 2012, något ska jag väl kunna bocka av på min lista. Frågan är vart jag ska börja?



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Oh

Bor i Västerås med min fästman Johan, vår dotter Emilia och vår hund Timon.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela