Sanna Öhrling

Vilka baddare!

Publicerad 2012-02-22 17:20:37 i Allmänt,

Jag och Jossan var och simmade igår. Vi hade några som spelade vattenpolo till vänster och Västerås sim sällskap till höger, vi vart rejält ner stänkta. Vi som försökte se så graciösa ut, det gick så där kan jag säga. Men vi skrattade en hel del och det är tur att man kan ta tag i linorna när man skrattar lite väl mycket. Idag kör vi igen och jag hoppas vi inte blir lika ner stänkta som igår. Idag kör vi istället på kristiansborgs kvällsbad, tända ljus och musik. Idag kommer vi nog se lite mer graciösa ut än igår. Hoppas det inte är super mycket folk eftersom det inte är lika stort där som på löga, man vill ju inte behöva trängas i polen. 

Känns skönt med lite omväxling i träningen när man börjar tappa motivationen, tagga till!

Min moster och kusin åker till New York på fredag, jag är riktigt avis. Jag hoppas verkligen att de får det toppen. Jag får vänta ett tag till innan jag kan åka nästa gång. Det kliade bra i fingrarna när de frågade om jag ville följa med men ibland måste man göra vad plånboken säger, see you next time!








I like you..

Kommentarer

Postat av: Jossan

Publicerad 2012-02-23 07:17:26

Haha ja igår gick d ju riktigt bra, förutom några segknoppar som stoppade upp i "ledet".. men d va ju bara att köra omkörning på dom ;) 44 längder, det tar sig! Blir det 54 nästa gång :)? Puss

Postat av: sanna

Publicerad 2012-02-23 07:22:37

haha ja jäklar va vissa var sega, vi var ju snabba som blixten jämfört med dem. ja vi lär ju satsa på 54, minst. igår var vi fan på topp! :D Puss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Oh

Bor i Västerås med min fästman Johan, vår dotter Emilia och vår hund Timon.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela