Sanna Öhrling

Vilken nice surprise!

Publicerad 2012-02-01 20:09:59 i Allmänt,

Jag skulle ha jobbat 8-18 idag men sen kom goda nyheten att jag kunde smita hem tidigare, redan klockan 12!! Tack mina snälla kollegor som gjorde detta möjligt. Det var helt underbart att få gå hem tidigare, en onsdag bara så där. Jag hann tvätta, städa, byta gardiner, gå ut med Timon, hälsa min bättre hälft välkommen hem, måla om våra tvättkorgar, vår hylla och krokar i badrummet. Det är saker man sällan kanske tar tag i men idag var det perfekt. Vi hade färg hemma redan så det var bara att sätta igång.



FÖRE


EFTER


FÖRE



EFTER


Kommentarer

Postat av: anneli

Publicerad 2012-02-01 20:39:39

snyggt du är ju jätte duktig .

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Oh

Bor i Västerås med min fästman Johan, vår dotter Emilia och vår hund Timon.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela