Sanna Öhrling

Äntligen hemma

Publicerad 2012-01-17 19:14:57 i Allmänt,

Nu är jag äntligen hemma från mitt långa arbetspass. Det har ändå gått fort och det var mycket att göra de sista timmarna så nu känner jag mig rätt slut. Jag tror att jag har pratat nonstop sedan kl 7 i morse, i slutet började jag vända på siffror och sluddra lite, haha. Kunderna måste ju börjat funderat hur jag mådde egentligen men med ett leende på läpparna så gick det bra ändå. Jag och Vicky skrattade nästan åt allt i slutet och tur är väl det så det inte är tvärtom. När jag kom hem var det mörkt, tyst, ingen Johan och ingen klar mat. Jag kommer inte ihåg att jag sagt ifrån maten? vad har hänt med min middag som alltid står redo? jag får nog rota i kylen efter något ätbart.



Ska nog hålla mig borta från skafferiet med godis...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Oh

Bor i Västerås med min fästman Johan, vår dotter Emilia och vår hund Timon.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela