Sanna Öhrling

Att blogga, något för mig?

Publicerad 2012-01-12 08:05:39 i Allmänt,

Det är precis det jag frågar mig själv just nu, är det något för mig? Jag har många vänner som bloggar och jag älskar att läsa deras bloggar så det är väl dags att jag själv testar. Frågan är vad bloggen ska handla om? Det känns som att man måste tänka igenom innan man sätter igång, vilket jag inte har gjort. Kanske är det så att den formas med tiden. Om jag känner mig själv rätt så tror jag att det kommer handla om allt möjligt, kanske lite mode, inredning, träning, resor, vardagen och om mig.

Kommentarer

Postat av: AK

Publicerad 2012-01-16 20:06:57

hahah sanna du fking knäcker, lycka till mvh din gamla bästis

Postat av: Sanna

Publicerad 2012-01-16 20:13:50

haha, jag räknar med dig som trogen läsare nu :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Oh

Bor i Västerås med min fästman Johan, vår dotter Emilia och vår hund Timon.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela