Sanna Öhrling

Min dag!

Publicerad 2012-01-25 19:00:11 i Allmänt,

Hade sovmorgon idag men vaknade pigg och glad kl 07 och försökte somna om utan att lyckas. När jag gick upp så kände jag mig super laddad för att träna. kokade två ägg och packade kläder, upp på cykeln och trampade till gymmet. Halvvägs dit inser jag att jag har glömt träningsskorna!! Det var bara att vända och cykla hem igen. När jag väl kom upp på gymmet så hittar jag inte låset?! har det alltid i jackan men det var spårlöst borta, som tur var så sprang jag på Vicky och fick boa in mina saker i hennes skåp, Tack! Vi gjorde sällskap på gåbandet, skit va tiden går fort när man har sådant härligt sällskap! Sen körde jag några snabba mag- och benövningar. Jag skulle ju börja 09.45 och hinna till ICA innan så jag kunde inte träna så länge som jag hade velat men imorgon är jag LEDIG, då jäklar ska det tränas!

Imorgon ska jag också träffa min bästa vän och min gudson för shopping på IKEA. Åh det ska bli så roligt, det var ju ett tag sen vi sågs <3. Jag älskar att vara ledig mitt i veckan, även fast det samtidigt betyder att jag jobbar helg men det är ju sen och inte nu!


Finaste plutten <3

Kommentarer

Postat av: Victoria

Publicerad 2012-01-26 09:11:16

Tack själv, mycket trevligare att träna med någon....Hade som mål att gå i 60 min, MEN efter 45 min sprack byxorna:) Så sista 15 min blev lite konstig gång.....

Ha en skön ledig dag..

Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Oh

Bor i Västerås med min fästman Johan, vår dotter Emilia och vår hund Timon.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela