Sanna Öhrling

ELLE GALAN 2012

Publicerad 2012-01-14 12:57:41 i Allmänt,

igår var det dags, då hela modesverige visar upp sin bästa sida, vissa mer än andra...


Frida Fahrman, Rebecca Simonsson och Marie Sernholt

Jag älskar Marie Sernholts klänning, fantastisk färg, längd och form. Perfekt klänning till sommaren när man har fått lite färg. Rebecca Simonssons vågade kreaktion kommer inte hamna på min shoppinglista any time soon...


Sofia Wallenstam, Karin Söderlind, Kristina Tjäder och Tove Westling.

De tre först nämnda är grundarna till märket DAGMAR. Sofia Wallenstam är otroligt vacker i sin klänning. Den sitter perfekt på hennes gravida kropp. Snyggt till beiga skor, stort halsband, kuvert väska och vågade bågar.


Carolina Gynning och Alexander Lydecker.

Gynning har alltid varit en favorit, här i en klänning från GRETA. Passar henne perfekt.


Caroline Winberg och Fredrik von der Esch.

Tycker inte om Carolina Winbergs outfit. Supermodeller kommer oftast undan med det mesta men vet inte om hon lyckas denna gång? Snygg skärning på kavajen men mönstret är inte snyggt och jag gillar inte att man ser magen. Hon om någon har väl kroppen för det men det hör väl ändå inte hemma på ELLE GALAN?

(bilder tagna från ELLE)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Oh

Bor i Västerås med min fästman Johan, vår dotter Emilia och vår hund Timon.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela