Sanna Öhrling

Fredagsmiddag

Publicerad 2012-01-13 10:32:04 i Allmänt,

Ikväll ska jag på middag med min kära syster och vår underbara kusin. Vi gör sällan något tillsammans så det ska bli riktigt kul, ett bra sätt att avsluta arbetsveckan på. Jag jobbar 8.00-18.15 sen direkt till restaurangen där vi har bokat bord kl 18.30, det blir lite stressigt men det är det värt.

Tänkte passa på att presentera er för en annan liten familjemedlem, nämligen vår lilla hund Timon.



Jag och min sambo har haft han i 3 år och han är verkligen en charmknutte. Han kallas även för Sir-craps-alot här hemma. Jag tror namnet säger allt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Oh

Bor i Västerås med min fästman Johan, vår dotter Emilia och vår hund Timon.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela