Sanna Öhrling

God morgon gott folk!

Publicerad 2012-01-26 09:56:01 i Allmänt,

Idag är jag ledig ledig ledig, underbart! Jag har precis kommit hem från gymmet, kört förbränning i 60 minuter (klappar mig själv på axeln). Jag fick städryck igår kväll så allt är städat, tvättat och diskat så idag finns inga måsten. Jag funderar på att kanske ta mig till Tullhuset och kika lite vad som finns där?! Jag har faktiskt inte varit där än, shame on me. Jag har velat åkt dit många gånger men det har aldrig varit på vägen så idag är kanske dagen då det sker!! Men först duschen och sen träffa Sanna och Levis<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Oh

Bor i Västerås med min fästman Johan, vår dotter Emilia och vår hund Timon.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela