Sanna Öhrling

God morgon söndag

Publicerad 2012-01-15 10:03:11 i Allmänt,

Vad har du att erbjuda?

Jag ska snart iväg och träna, idag är det kondition och förbränning som står på schemat. Träning har inte alltid varit min bästa vän och det är den iofs inte nu heller. Men det är så skönt när man är färdig och jag har kommit in i en bra träningsperiod. Jag hoppas att jag kan hålla kvar motivationen ett tag. Sen ska jag besöka min farmor som jag inte träffat på länge, var alldeles för länge sen. Jag skulle också behöva se över lamp-situationen som dykt upp här hemma efter att vi städat bort julen, trip till IKEA? vi får se vad det blir av dagen. Imorgon börjar jobbveckan igen men som tur är så börjar jag veckan med sovmorgon, man tackar!


Nu taggar vi till, mot gymmet!









Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Oh

Bor i Västerås med min fästman Johan, vår dotter Emilia och vår hund Timon.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela