Sanna Öhrling

Lovely lördag

Publicerad 2012-01-14 18:01:08 i Allmänt,

Vilken skön lördag, det här var efterlängtat! vi har varit och kollat på min sambos lillebrorsas hockeymatch. Det var roligt att se och kallt var det också. Vi vart inte kvar hela matchen men var iallafall där i två perioder. Bra jobbat!!
(då syftar jag både på mig och spelarna)



Ikväll blir det middag från Limone, så skönt med take away när man inte riktigt känner för att laga mat eller gå ut. Limone har så grymt god mat. Jag kommer garanterat köra min favorit som jag alltid tar. - Tråkig tjej det där- det tänker säkert både ni och Limone men den är ju så jäkla god, kan inte låta bli.



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Oh

Bor i Västerås med min fästman Johan, vår dotter Emilia och vår hund Timon.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela