Sanna Öhrling

IKEA, träning och blogghjälp

Publicerad 2012-01-21 10:17:43 i Allmänt,

God morgon!

Äntligen behöver man inte ha klockan på ringning, jag var nog i desperat behov av sömn. Haha jag tror inte ens jag hann se inledningen av filmen innan jag somna, jag är nog inget roligt filmsällskap. Nu har vi ätit frukost och ska nu slappa lite innan vi ska åka till IKEA. Vi ska kolla på hyllor till köket och lampor (vi hann inte med det sist). På eftermiddagen blir det träning för mig, ska bli så skönt. Har ju knappt kunnat tränat den här veckan. 

Just nu;



Riktigt skönt med lite blogghjälp på en dag som denna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Oh

Bor i Västerås med min fästman Johan, vår dotter Emilia och vår hund Timon.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela