Sanna Öhrling

Jobbar helg och Ego Girl

Publicerad 2012-01-28 13:02:51 i Allmänt,

Denna helg jobbar jag både lördag och söndag. Inte mina favorit pass direkt men jag får som sagt lediga dagar mitt i veckan istället så det är både för- och nackdelar. Jag har läst Carolina Gynnings bok Ego girl och jag måste säga att jag hatar att läsa böcker men gud va spännande och roligt att läsa om hennes liv innan Big Brother 2004. Nu har jag fått en helt annan bild av Gynning. Jag har alltid gillat henne och följt hennes blogg men jag hade ingen aning om vilket liv hon har haft innan hon vart känd. Jag läste ut den på två dagar och det händer aldrig. Jag äger knappt några böcker, väldigt få som jag faktist läst ialla fall. Bingo Rimérs bok "En flickfotograf bekännelser" är en till bok som jag sträckläste. Inga avancerade böcker här inte.










Bilder tagna från Google

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Oh

Bor i Västerås med min fästman Johan, vår dotter Emilia och vår hund Timon.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela