Sanna Öhrling

Knas med bloggen?

Publicerad 2012-01-23 18:55:07 i Allmänt,

Det verkar som att jag har något knas med min blogg. Jag har skrivit flera inlägg som inte syns, det står att de är publicerade men det verkar inte vilja synas. Är det så dåliga inlägg att de inte ens kan synas? nog om det. Jag har jobbat 7-16 idag och det har varit en lugn måndag, tack för det. Direkt efter jobbet hann jag med ett träningspass, förbränning och amar. Imorgon har jag äntligen sovmorgon, så jäkla skönt.

Tänkte försöka lägga upp en bild som jag har försökt lägga upp i ett tidigare inlägg.

Det är lite inspiration, gult behöver inte alltid vara fult..



Nicole Richie är så fin i denna senapsgula Keepsake-klänning.

(bild tagen från Google bilder)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Oh

Bor i Västerås med min fästman Johan, vår dotter Emilia och vår hund Timon.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela