Sanna Öhrling

Längtar till vår och sommar..

Publicerad 2012-01-24 20:31:39 i Allmänt,

Åh va skönt det ska bli med vår och sommar, Nu börjar vårkläder komma till butikerna, det börjar bli ljusare och planeringen inför sommaren har tagit fart. Känns skönt att det inte har blivit riktig vinter förrän nu de senaste veckorna. Det gör ju att vintern inte känns så lång, mörk och tråkig. Vad ska man hitta på till sommaren då? Man måste ju ha något roligt att se fram emot. Vi har hittills alltid åkt någonstans på våren över en helg, för lite shopping och mys, Göteborg eller Stockholm kanske?! På sommaren brukar vi åka bort minst en vecka någonstans. Förra året åkte jag till Göteborg maj, New York maj/juni och sen åkte jag till Kreta juli för att fira min mamma som fyllde 50 år. Vad ska man hitta på detta år? 




Vill tillbaka till sol och värme!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Oh

Bor i Västerås med min fästman Johan, vår dotter Emilia och vår hund Timon.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela