Sanna Öhrling

Ledig måndag!

Publicerad 2012-01-30 10:46:26 i Allmänt,

Åh va skönt det är att vara ledig, varför är vi inte det oftare? Idag har jag absolut inget planerat och det gör mig ingenting. Jag har spenderat 1,5 timme på gymmet på morgonen. Det blev 25 min powerwalking, 30 min styrka och 35 min på crossrampen. Johan åkte imorse till Stockholm med jobbet och är tillbaka på onsdag så nu är det jag och Timon som gäller. Vi får se vad min lediga dag ska erbjuda, jag skrev i tidigare att jag skulle till Tullhuset men det blev aldrig av, det är idag det händer! Först är det en dusch som gäller annars kan det bli en otrevlig dag för alla. Shit, måste gå till min frisör snart - Hello utväxt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Oh

Bor i Västerås med min fästman Johan, vår dotter Emilia och vår hund Timon.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela