Sanna Öhrling

Måndag

Publicerad 2012-01-16 13:08:25 i Allmänt,

Lyxen med sovmorgon är ju att man hinner med lite innan jobbet. idag hann jag med ett träningspass med Vicky, vi körde armar och ben. Det är ju alltid lite roligare att träna när man har sällskap, mer än musiken. När vi kom till jobbet så var två sjuka och skulle gå hem, något som går? hoppas det bara är en tillfällighet, krya på er! Nu ska jag tuffa på till kl 18 och ikväll ska jag bara slappa. Imorgon åker sambon till Malmö med jobbet i två dagar så det blir lite tomt. Jag ska ju ändå jobba så kommer ju inte hinna vara själv speciellt mycket men det är alltid tråkigt när han ska iväg.

Nu blir det du och jag i två dagar ;)

Kommentarer

Postat av: Victoria

Publicerad 2012-01-16 15:26:38

Låter som du har haft en kanon morgon, hoppas att det blir fler tillfällen....

Postat av: Sanna

Publicerad 2012-01-16 17:42:10

Ja, det kan ju inte bli roligare träning så det hoppas jag vekrligen:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Oh

Bor i Västerås med min fästman Johan, vår dotter Emilia och vår hund Timon.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela