Sanna Öhrling

Helgen närmar sig

Publicerad 2012-01-19 20:22:41 i Allmänt,

Nu är allt återställt, Johan är hemma igen, wiie! Jag har jobbat 8-18 idag så jag har haft en lång dag och Johan har också haft en lång dag så ikväll blir det inget avancerat. Nu är det bara en dag kvar på den här jobbveckan och det ska bli så grymt skönt med helg. Direkt efter jobbet imorgon ska jag hem och göra mig i ordning för att åka och fira kusin och morfar som fyller år, Grattis <3.

På lördag har jag inget bestämt än men min härliga vän Jossan ska uppträda så det vill jag absolut inte missa. Har jag tur så kanske jag får med mig Sanna. Det är alltid lika roligt när jag träffar mina tjejer, var alldeles för länge sen. Träning har ju hamnat lite åt sidan de senaste dagarna för att jag jobbat så långa dagar och haft lite annat för mig men nu till helgen ska jag nog hinna med några pass.  





<3

Kommentarer

Postat av: Jossan

Publicerad 2012-01-19 20:36:07

Vi får styra upp nåt snart stumpan! Puss fina

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Oh

Bor i Västerås med min fästman Johan, vår dotter Emilia och vår hund Timon.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela