Sanna Öhrling

Projekt på gång?

Publicerad 2012-01-12 14:48:57 i Allmänt,

I går var jag hemma hos min underbara vän Sanna. Vi har alltid så roligt när vi träffas, vi kan prata om allt och ingenting. Måste tillägga att allt vi pratar om är intressant och roligt (troligen bara för oss och ingen annan). För någon som inte känner oss så framstår vi säkerligen som två flamsiga virrpannor. När jag skulle gå hem fick vi en liten rolig idé, kan det bli något tro?! i så fall har vi ett litet roligt projekt på gång. Just det här projektet kommer nog ta ett tag eftersom jag jobbar heltid och Sanna är mammaledig med världens finaste Levis. Vad projektet är får ni veta lite längre fram, just nu är det bara en bra och mysig idé som får ta sin tid.


Levis <3
Levis <3


(bild tagen från min kära väns blogg)

Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2012-01-12 19:23:27

Va roligt att följa samma kväll fast från två olika bloggar :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Oh

Bor i Västerås med min fästman Johan, vår dotter Emilia och vår hund Timon.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela