Sanna Öhrling

Söndag, Söndag, Söndag

Publicerad 2012-01-22 10:45:29 i Allmänt,

Helgen kan väl inte redan vara inne på sista dagen? Vi har precis käkat frukost och myser nu framför TV:n. Jag har redan satt igång tvättmaskinen som är laddad med sängkläderna och diskmaskinen är också i full gång. Johan tycker inte riktigt om mina städsöndagar men va ska han göra, det är bara gilla läget att han är tillsammans med en städtokig brud, haha! Det är lite Monica och Chandler över det hela. Idag ska jag till gymmet, inga ursäkter nu. Tagga, tagga, tagga, tagga!

Timon gjorde oss sällskap vid frukostbordet





Förresten, det ryktas om att Heidi och Seal ska skilja sig?!






Notis till mig själv: Glöm inte att sätta ner slangen från tvättmaskinen i avloppet nästa gång...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Oh

Bor i Västerås med min fästman Johan, vår dotter Emilia och vår hund Timon.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela