Sanna Öhrling

Söndagsmys

Publicerad 2012-01-29 20:53:54 i Allmänt,

Nu är äntligen jobbar helgen över så nu är det söndagsmys som gäller. Denna söndag bjöd på pizza, TV-zappande och mycket gott skratt. Vi räknade ut dagens kaloriintag och insåg båda väldigt snabbt att vi måste dra ner lite om beach 2012 någonsin ska hända. Jag kommer inte nämna några siffror men jag kan säga att det vara stora röda siffror i shapeup-appen, not good. Nu är det visserligen söndag och vi äter ju inte så onyttigt i veckorna som på helgerna, som tur är. Johan blev chockad över sina siffror så just nu skuttar han runt i lägenheten i hopp om att förbränna lite sista- minuten -kalorier,- Last chance workout! som Bob och Jillian brukar säga. Jag däremot sitter och jäser lite i soffan och bloggar, tar det lite piano och förnekar det jag nyligen sett. Men imorgon måndag är jag ledig och det betyder att jag kommer spendera min morgon på gymmet.


Så här kommer jag se ut i sommar, hej då vassen!

Kommentarer

Postat av: Jossan

Publicerad 2012-01-30 15:15:17

Du e ju knäpp! Du har redan världens finaste kropp stumpan! <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Oh

Bor i Västerås med min fästman Johan, vår dotter Emilia och vår hund Timon.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela