Sanna Öhrling

Tullhuset och tekniskt strul!

Publicerad 2012-01-30 19:04:57 i Allmänt,

Jag kom faktiskt i väg till Tullhuset idag, både en tavla och en liten tofs fick följa med mig hem. Jag ska försöka lägga upp några bilder på mina köp men vår dator strular, just nu bloggar jag från mobilen istället. Jag har också hunnit en sväng till IKEA och Ica maxi. Från IKEA fick jag med mig en matta, fina glas som egentligen är en liten vas men jag har lite andra planer och sen en nya toasits, då vår gamla har varit trasig. Nu ska jag bara slappa och plocka iordning här hemma med alla nya fina saker.

Om jag lyckas med bilderna så bör ni kunna se nya tavlan och tofsen som hänger på nyckeln till vår skänk. Den andra bilden ska vara på nya matta som Timon kastar sig på innan jag ens hunnit rullar ut den. Inte dem finaste bilderna kanske men har som sagt bara tillgång till mobilen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Oh

Bor i Västerås med min fästman Johan, vår dotter Emilia och vår hund Timon.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela