Sanna Öhrling

Skönt att komma hem..

Publicerad 2012-01-16 19:58:46 i Allmänt,

...när Johan, min sambo, redan lagat mat. Det brukar han alltid göra och det är så grymt skönt när man jobbat många timmar och är super hungrig när man kommer hem. Idag bjöds det på fläskfilé med en super god gräddsås, pasta och parmesan. Tack!




Imorgon jobbar jag 7-18 eftersom två insjukna idag, så imorgon blir den en låång dag. Förhoppningsvis går tiden fort. Jag har ju väldigt härliga kollegor och våra kunder är oftast glada så det ska nog gå bra. Nu sa tvättmaskinen att hon var färdig och äggklockan ringer i köket, bäst att kolla vad som är färdigt där?! Sen film med älsklingen!



Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2012-01-16 21:03:57

Mm låter smaskens :) de här vill vi ha recept på!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Oh

Bor i Västerås med min fästman Johan, vår dotter Emilia och vår hund Timon.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela