Sanna Öhrling

Inredningstips!

Publicerad 2012-01-31 18:59:32 i Inredning,

Nu verkar datorn vilja vara med mig igen, tack för det! Det är ju inte läge att datorn ska dö när man ska boka tid till frissan. Det har inte hänt så mycket spännande idag, jobbade 7-16 sen hem, mysa med Timon, rädda vår dator, laga mat och nu zapp-time. Men först lite inredningstips!



Den här skänken köpte jag på auktion med min vän Sanna. Jag hittar ingen bild på hur den såg ut när jag köpte den men den var inte fin, obehandlat furu. Jag måla istället om den vit och skivan högst upp blev guldfärgad. även insidan blev målad vit och hyllorna i guld. Sen blev det såklart en tofs på nyckeln som jag skrev om i förra inlägget. Jag köpte skänken för 200kr och färgen hade vi hemma sen tidigare. Det kan ju faktiskt vara lite roligare än att köpa något som många andra har. De flesta av våra tavlor är också rätt så unika. De flesta bilder/motiv har jag tagit själv eller så är tavlorna köpta på annorlunda ställen. Det är mycket roligare då det ofta finns en liten historia bakom, det blir mer personligt och det behöver absolut inte kosta mycket.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Oh

Bor i Västerås med min fästman Johan, vår dotter Emilia och vår hund Timon.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela