Sanna Öhrling

våren 2012

Publicerad 2012-01-12 17:37:00 i Mode,

Jag sitter och surfar runt lite på nätet för att kolla trender inför våren 2012. Till min förvåning så ligger ett svenskt märke på första plats på Vogue most wanted lista. Det är nämligen Acne som ligger etta, va roligt att ett svensk märke får uppmärksamhet over there.
 


Inför våren 2012 ser det ut som att det är lite bleka färger som gäller, så som mint grönt, ljus rosa, ljus gul osv. Vi kommer även att se skinnshorts/kjolar, paljettklänningar och paljettoppar.







(bilder tagna från vogue´s hemsida)


Jag följer aldrig trender som kommer till punkt och prickar. Jag tar mina favoriter och blandar ihop det till min egna lilla variant. Jag har alltid älskar klänningar, paljetter, klackar och allt annat som är lite typiskt kvinnligt. Så till våren/sommaren kan jag tänka mig ett par snygga skinnshorts, med en svart transperant oversize skjorta. Det kan man både ha för att strosa runt på stan eller lägga till lite snygga klackar och smycken så har vi en fest outfit. 

Mönstrade plagg verkar också komma mer och mer. Jag kommer garanterat  försöka hålla utkik i butikerna efter en snygg mönstrad klänning. Hur fin är inte Nicole Richie i denna outfit:

(Bild tagen från posh24)

Kommentarer

Postat av: Sanna

Publicerad 2012-01-13 11:31:31

Äntligen vet jag var jag ska kika för att hålla mig ajour med modevärlden!! :) Jag vet ju att du alltid har något snyggt på dig och din garderob är som min drömshop så dina tips kommer att slinka rakt ner i fickan. Perfekt!

Postat av: Sanna

Publicerad 2012-01-13 14:52:58

Haha, bra! här kommer det komma löpandes, allt du behöver veta :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Oh

Bor i Västerås med min fästman Johan, vår dotter Emilia och vår hund Timon.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela