Sanna Öhrling

Vilken dag!

Publicerad 2012-01-18 20:14:43 i Allmänt,

Ojoj, jag började kl 7 imorse sen var det fullrulle hela dagen  Det var så mycket ett tag så jag var nära att bara ställa mig upp och gå, bara lämna allt. Vips så var klockan 16 och det var dags för mig att äntligen gå hem. Timon fick sig en promenad och när jag kom hem tog jag tag i städningen. Jag slog på en maskin också på samma gång. Mitt i städningen fick jag för mig att jag skulle storhandla. Jag släppte allt och tog bilen till Maxi och jag kan säga att det blev STORhandling. Hem igen, lasta ur bilen och leta parkering. Väl hemma så var det dags att hänga tvätt och plocka ur diskmaskinen sen avslutade jag städningen.

Nu sitter jag ner för första gången sen jag kom hem, jag har precis fått i mig lite kvällsmat också. Jag ska snart gå över till min syster som ska hjälpa oss med Timon imorgon, Tack så mycket! Efter det ska jag mellanlanda hemma innan jag ska möta älsklingen som kommer med tåget. ojoj vad gör man inte för att älsklingen ska få komma hem till ett fint hem, och en slutkörd tjej?! hur tänkte jag nu?




Jag inser att bilden inte har något med texten att göra, men vad gör det? Jag tycker att det är en rätt härlig bild på något vis. Det är ifrån i somras när jag och en höggravid Larsson skulle gratta vår kära vän Sabina i Stockholm som tagit examen. Mitt i fotograferingen så dök en liten tjej upp och började dra mig i håret. Här sitter jag lyckligt ovetande. Det var en riktigt rolig dag trots incidenten med lill-tjejen. watch out!

Kommentarer

Postat av: Sabina

Publicerad 2012-01-19 00:23:56

I remember thaaat!!!Å saknar er tjejor :)I-mme-di-ate-lyyyy hahahha. Varför fick vi inte MVG i Eng B?! Vi va ju jätteduktiga!

Postat av: Sanna

Publicerad 2012-01-19 08:58:51

Haha ja jag vet, vi var ju grymma!! saknar dig Boo <3. Jag och Larsson lyssnade på gamla låtar från den tiden, haha. När vi satt före lektion och delade på hörlurar från MP3-spelaren och analyserade varenda litet ord ur texten. Good old times!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Oh

Bor i Västerås med min fästman Johan, vår dotter Emilia och vår hund Timon.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela