Sanna Öhrling

Åsby och mini zoo

Publicerad 2012-07-17 19:22:12 i Allmänt,

Idag vart det en tur till Åsby trädgård och mini zoo. Eftersom vi köpt radhus nu så kommer vi ha altan, trädgård och grejer så vi måste ju börja kolla hur vi skulle vilja ha det. Därför vart Åsby en perfekt utflykt. Det var ett tag sen jag var där men oj va mycket fina saker de har där, blir lika förvånad varje gång. Helt sjukt att jag åkte därifrån utan att köpa något?! Men jag vet att om jag bara skulle ta en burk så skulle jag behöva ta den lilla söta bredvid för den matchar ju så bra och sen måste jag ta tavlan som står bakom och så fortsätter det. Sen när jag kommer till bilen så vet jag inte hur jag ska få hem allt och framför allt - Hur ska jag förklara det här till Johan?! Haha så det är lika bra att bara titta tills jag har anledning till att handla. Efter Åsby trädgård gick vi ett varv och titta på deras mini zoo. Det var verkligen mini men oj va mysigt det var. De hade grisar, kaniner, getter, ankor och en påfågel. Perfekt för alla barnfamiljer men jag och Johan va minst lika roade. Vi knuffade undan barnen så vi skulle få första parkett när grisarna rullade sig i leran.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Oh

Bor i Västerås med min fästman Johan, vår dotter Emilia och vår hund Timon.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela