Sanna Öhrling

Levis 1 år!!

Publicerad 2012-07-15 21:05:39 i Allmänt,

Förra lördagen firade vi Levis 1 årsdag. Oj så stor han har blivit <3. Sanna bjöd på fantastisk fika med bullar, muffins, kakor, kladdkaka och tårta. Hon vet hur man ordnar barnkalas för vuxna;). Min fina vän Sabina var där med sig söta lillebror Henry. Det var riktigt roligt att få se henne och jag hoppas vi ses fler gånger medan hon är i stan. Levis fick en fjällräven ryggsäck, pjamas, god natt bok och en nessesär med lite allt möjligt i present från mig och Jossan. Åh va fin han var i ryggsäcken och han var riktigt stolt, stora killen som han är! Tack för en fin och mysig dag!

 

 

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Oh

Bor i Västerås med min fästman Johan, vår dotter Emilia och vår hund Timon.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela