Sanna Öhrling

Äntligen helg

Publicerad 2012-03-31 16:29:00 i Allmänt,

Den här veckan passerade också väldigt fort. Jag tyckte jag nyss uppdaterade bloggen men inser nu att det var ju faktiskt i måndags. Jag var ledig igår och det var en riktigt slapp dag. Syrran kommer över och snacka lite skit sen vart det lunch på Chicco. Efter det somnade jag visst i soffan, fy sjutton va skönt det var. Till kvällen käkade vi god middag och kollade på en favvo film. Mitt i allt mys överraskade Johan mig med en present och det var ingen lite present heller, jag fick en IPAD!!!!! eller som jag nu kallar den MYPAD. Så jäkla snäll och fin kille jag har<3  Idag har jag jobbat men imorgon ska jag köpa plastskydd och fodral till min MYPAD, åh va roligt.

Det finns många fina

1. Michael Kors



2. Marshall Bergman



Tack bästa baby <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Oh

Bor i Västerås med min fästman Johan, vår dotter Emilia och vår hund Timon.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela